Barion Pixel

Gyakori kérdések

Megrendelés leadásától számított 5. hétben legkésőbb házhoz szállítjuk a bútort. Rendelés leadásakor minden esetben felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval, és jelezzük a várható szállítási időpontot. 

Minden bútorunk Nagykanizsán készül az üzemünkben. Ebből adódóan minden általunk készített termék hazai gyártmány. 

Természetesen igen, nagykanizsai telephelyünkön az üzemmel egy épületben rendelkezünk bemutatóteremmel is, ahol meg lehet tekinteni számos bútorunkat személyesen is. Címünk: 8800 Nagykanizsa Vámház utca 30.

Természetesen igen. Hétközben 8:00 és 16:00 óra között elér minket az alábbi telefonszámok egyikén:

+36 30 656 4686

+36 30 869 8320

+36 93 516 105

Természetesen felvisszük, viszont  ezt minden esetben jelezni kell előre a rendelés leadásakor.

Az erre szolgáló mező kitöltésével tudják jelezni számunkra, hogy kérik-e a lakásba szállítást, és ha igen, akkor hányadik emeletre kell felvinni az adott bútort. 

Sajnos abban az esetben, ha ez nincs előre jelezve nekünk, akkor nem tudjuk felvinni a bútort a lakásba.

Ebben az esetben kérem jelentkezzen nálunk az alábbi elérhetőségek egyikén:

+36 93 516 105

webshop@karpit.hu

A jelenleg érvényben lévő jogszabályok szerint, a tartós fogyasztási cikkek esetében vételár szerint dől el, hogy menyi időre vagyunk kötelesek biztosítani a jótállást:

  • a 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • a 100 000 forintnál drágább, de 250 000 forintot el nem érő eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint eladási ár felett három év.

Természetesen igen, viszont ebben az esetben külön árajánlatot adunk a bútorra. Keressen minket az oldalon található elérhetőségek egyikén. Minden bizonnyal tudunk segíteni, és megvalósítjuk amit csak szeretne.

Az alábbi email címek egyikén kérem jelezze a problémáját:

webshop@karpit.hu

benedek@karpit.hu

garancia@karpit.hu

Kérjük, hogy írja meg nekünk elérhetőségeit, ha lehetséges csatoljon képet a problémáról és szóban is írja le a tapasztalatait. 

Ezek után felvesszük a vásárlóval a kapcsolatot. Időpontot egyeztetünk, hogy mikor nézzük meg a bútort. Minden esetben szakember megy ki megnézni a problémát. Ha helyben javítható probléma van akkor akár egyből a helyszínen orvosoljuk a problémát, ellenkező esetben vissza szállítjuk az üzemünkbe a bútort és megjavítjuk. Amint kész, megint keressük a vásárlót, és előre egyeztetett időpontban visszaszállítjuk a bútort.

Ha nem garanciális jellegű probléma van a bútorral (pl. nem rendeltetés szerű használat miatt alakult ki hiba), akkor árajánlatot adunk a javításra és a szállításra. 

Jelentkezzen nálunk az alábbi elérhetőségeken:

Telefonszám:

+36 93 516 105
+36 30 656 4686

E-mail elérhetőségek:

webshop@karpit.hu
benedek@karpit.hu

Cím:

8800 Nagykanizsa
Vámház utca 30.

Egyedi árajánlatot adunk a kért darabra, miután egyeztettük a részleteket.

Részösszeg: 0 Ft